Det var du som gjorde mig hel!

Jag minns.. När jag skulle tävla med Diva för första gången. En dressyrtävling som jag hade tränat så hårt inför! Skulle tävla i två klasser, en lite svårare.. Dagen innan sov Ellen över hos mig. Jag var så himmla nervös att jag bara satt och skakade! Kunde knappt sova. Ellen följde mig till Diva och vi knoppade hennes man och borstade henne fin. Väl på tävlingsplatsen var jag jätte, jätte nervös!! Men när man väl var inne på banan så vart allt lugnt. Bara jag och min älskade Diva ♥ Tilsammans kom vi etta och femma, Minns hur nöjd jag blev och kunde inte låta bli att svätta en tår ^^






Tack ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! Grattis!



Glömmer aldrig den den dagen! <3 Ni var underbara! <3

2009-12-28 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0