Att älska en saknad..

Helt underbart att efter nio veckors tid, tänk nio långa veckors tid, bara fått längta och älska en som man inte får träffa. Man får inte se den, bara bläddra i sina minnesbilder som man har. Alla underbara minnen som är totalt oslagbara.. Känslan att köra förbi stället utan att stanna! Bara trycka näsan mot rutan och sucka.. Men när dagen kom, när dagen kom som jag fick veta.. Jag trodde du var död.. Men när jag fick veta att du blivit frisk och kry igen, blev jag alldeldes varm. En känsla som jag aldrig fått veta av.. den här veckan var den tionde, men du stoppade den! Igår klockan två fick jag äntligen träffa dig, krama om dig och pussa dig på mulen. Hoppas allt blir bra nu, jag älskar dig Diva




Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha jaa <3



Jag har också sånna bilder på min blogg ^^,

2009-11-22 @ 17:37:01
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0