Ellenkaramellen gästbloggar

Hejsan! Ellen här. Jag fick äran att gästblogga på lilla Emmis blogg.
Emmi är nämligen inte hemma utan i umeå hos hennes söta kusin Bella.
Hon han inte blogga och vill därför att jag ska blogga lite åt henne. Och det gör jag gärna ♥
I dag så har vi (jag, Emmi & Elise) haft ganska vanligt tråkiga lektioner, men då är det tur att det var klubbdag så det uppmuntrade det hela :)
Sen så åkte jag och Emelie på ridning, det var kul , men jobbigt! Ja och sen så åkte lilla Emmi.
Jag skriver snart igen :)
Lite bilder från dagen från Ellens kamera :)
Emmi i dag med sin fina rutiga blus
Elise i dag med sin fina prickiga blus
Och Ellen med sin också rutiga blus
Klubborna i dag ♥
Gul:Elise
Orange:Emmi
Gul:Ellen
Ha det bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0