Now Im at home..

Hejsvejs!
Ja, Nu är jag hemma. Tack Bella för en trevlig och rolig helg♥ Vi spelade ett jätte roligt spel som hon fick igår, det hette: Your in the movies! Det var jätte kul, skrattade så att jag fick väldigt ont i magen, Haha :) Rekommenderas varmt. Idag gick jag med Bella på stan. Vi försökte köpa lite julklappar, men vi hittade bara 2.. Får ta ett nytt försök nästa helg kanske! Men det är det att jag är bara så snål! Haha, Jag måste försöka anpassa mig :)

Har ni varit inne på Monky?

Älskar affären, inte för deras kläder, utan hur det ser ut!! :)





Det var så julfint ute! ♥





Kommentarer
Postat av:

2009-11-28 @ 19:29:17
Postat av: I.

Tack så mkt för helgen, vi måste göra om det!

Hahaha,, och du vart tvungen att lägga in bilden på mig ? ^^, <3

2009-11-28 @ 19:30:36
URL: http://tvaben.blogg.se/
Postat av: Elise

Jag var på Monky idag :*

eller, heter det inte Monki?

2009-11-29 @ 21:14:36
URL: http://lollipopzi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback