Regn och rusk

Hej ♥
Jag har varit och ridigt Diva nu, men det blev bara en kort sväng eftersom det var så regnigt, Plus storm! Så nu blir det att fika med glögg och kex framför Bonde söker fru :) Men jag ville bara visa den fina teckningen som Elise gjort på mig! Hihi, hon är så duktig. Ellen är också jätte, jätte duktig! Fattar inte att dom kan vara så bra.. Ha det bra! P.S Jag skrev fel i förra inlägget att klockan var redan fem, men jag tittade på en klocka med sommartid!

Ser det ut som mig? :)



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hihi ja så sööt! <3



Tack, men du e också JÄTTEduktig på att rita! Der vet du att jag tycker! <3



Puss ;*

2009-11-25 @ 20:58:18
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0