Tillagning!

Hejhopp! ♥
Ikväll får vi middagsgäster. Hela förmiddagen har jag lagat mat och städat. Jag får nämligen stå för både förrätten och efterrätten! Jag älskar ju att laga mat och att baka så det passar mig galant. Jag har hittat på en jätte god förrätt och en super smarrig efterrätt :) Jag lägger in bilder från middagen sen. Ha en skön kväll, eller rättaresagt ha en trevlig halloween för dom som firar det! Själv så är det ingen vana utan vi tänder lite extra ljus osv..


Laga mat, laga mat..




Mitt nya armband



Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, det lät mysigt! Själv så har jag och Klara stått i och bakat hela degen till mammmas kalas :)



Längtar efter dig <3

2009-10-31 @ 15:55:05
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh, vilket fint armband! Vars har du köpt det? Förresten, du har en jättebra blogg och vilka fina bilder det är på dig! ;)

2009-11-03 @ 20:44:38
URL: http://maja.emelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0