Nyanserna blått och vitt

Hej! Nu är jag hemma! Efter en mycket trevlig helg med Belli. Men man ska inte säga att den är slut än inte, nej vi har en natt kvar som vi tillbringar här hemma hos mig. I onsdags så var vi till Övik och shoppade, det var väldigt mysiga gågator och vi trivdes! Sedan bar det av hem till Bellis morfar där vi övernattade i en husvagn, mysigt det också. Imorse blev det ennu en shopping runda fast i hemstaden.. Och nu sitter vi här och jag har en väldigt nöjd liten katt i famnen som är väldans glad att jag är hemma!


Jag har märkt nu när jag kommit hem att jag shoppat lite i nyanserna blått och vitt!

En gullig necissär följde mig hem, samt en fin kjol.

En klänning med nyanserna blått och vitt, gullig spetssnodd och blått badsalt!

Ennu en rosett.








Jag återkommer, adjö sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0