En fin vecka med en fin flicka.

Hej. Nu är jag hemma igen efter en väldans fin vecka med en mycket, mycket fin flicka.
I torsdags så kom mina tremeningar också upp och var med oss hela helgen och vi har badat, solat, bastat, ätit gott, shoppat, sett film och haft det väldigt bra. Igårkväll avslutade vi veckan med en kräftskiva i solnedgången.
Eftersom veckan erbjöds sig en liten bloggpaus så har inte så värst mycket bilder blivit tagna, men här kommer några från en fin dag på stranden.


På förmiddagen bar det av med båten.

Vi hamnade på en fin strand där vi solade, grillade och hade det bra.

Såklart ville vi bada också, men attans så kallt det var! Bara 13 grader, så det blev det inget av.

Vi tog på oss solglasögonen igen och solade istället.

Och eftersom jag varit så himla sjuk i veckan har det gått åt en hel del halstabletter.

Vi läste lite tidningar.



Sedan bar dte av hemmåt igen.

Och efter middagen, ja då blev det krocket!

Ellen var så duktig som inte hade spelat det på så länge.




Och en massa, massa mer trevligheter, tack, tack för en sån fin vecka!




Kommentarer
Postat av: Ellen

Du, min lilla älsklingsbeda, det är jag som ska tacka ännu en gång! Så roligt och fint vi haft det. Det glömmer jag aldrig. Älskar dig med, så in i bövulen <3

2010-08-08 @ 21:15:30
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0