Ett fullproppat sommarlov.

Idag, så är det den sista dagen på det här sommarlovet. Därför hade jag tänkt mig någon slags summering av mitt fina sommarlov, som varit fantstiskt bra och jag längtar redan tills nästa sommar!

Det har varit mycket dagar vid havet.

Mycket glass i solen.

Och väldigt mycket shopping.

Det har blivit en hel del båtturer.

Väldigt varma dagar.

Goda middagar med trevliga människor.

Mysiga picknickar på en filt i gräset.

Många dagar med fina Ellen.

Vackra solnedgångar vid havet.

Bio.

En hel del solning.

Ljuva kvällar.

Baka får man heller inte glömma.

Och shoppingrundor med dom jag älskar.
O
Massa, massa jordgubbar.

Mys med katten.

Fina dagar i stugan.

Mycket grillning.

Härliga, svalkande dopp i det stora blå.

Mysiga stunder i hängmattan.

Många roliga dagar med fina Isabelle i husvagnen.

Godis i solen.

Härliga utekvällar.

Härliga cykelturer när vädret är som bäst.

Roliga dagar med fina Ellen och Elise.

Mysiga filmkvällar med dom bästa.

Roliga stunder i studion.

Sena nätter fullt av skratt och prat.

 Massvis med Ben & Jerry's.

Och många, många glada stunder!



Tack till allt och alla! ♥



Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

ser ut som att du har haft en finfin sommar :) härligt!

2010-08-22 @ 19:16:28
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja, tänk så mycket fint man hunnit gjort! Finaste sommaren asså, med Lime, mig och vid CR. Hahah, hoppas nästa sommar blir minst lika bra, älskar dig babe <3

2010-08-22 @ 22:38:39
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0