Januari - Maj.

Här kommer början av en Årsresummé av året 2010!



Januari:

Dom sista veckorna av jullov och man tog vara på varje sovmorgon man fick.

Jag var otroligt less på den mörka och tråkiga vintern!

Så det fick bli mycket mys med katten.

Jag och Ellen började med våra fotograferingar som har gjort framsteg idag.

I slutet av Januari var jag iväg ner till Karlstad för begravning av min gammelmormor. Det var en dyster helg..



Februari:

Jag och Isabelle hade några riktigt fina dagar då vi fotograferade mycket.

Vi gick också och såg den sorgliga filmen Remember me.

Det blev fetisdag och man åt mycket semlor!

Jag färgade mitt hår yttligare en nyans mörkare.

Jag for iväg med mina tremeningar och hade en himla rolig helg med hotell, bad och konsert.




Mars:

Jag åkte på en dunderförkyldning och fick vara hemma från skolan en lite längre tid.

Våren började sakta närma sig och det började droppa från taken.

Den fantastiska vårsolen kom äntligen fram!

Vi hade en himla fin tjejkväll hemma hos Elise med prinsesstema, Ellen var Snövit och jag var Belle.






April:

Man fick nu börja shoppa lite fina sommarkläder och bikinis till badsäsongen.

Det blev allt varmare och varmare!

Jag köpte hem årets första jordgubbar.

Och några fina sommarskor.

Vi hade väldigt många fotograferingar.

Och när Aprilvädret var som värst, låg jag och Ellen bara och såg på Leila och sommar med Ernst.

Och åt mängder av Ben & Jerry's!

Vi hade våran första helg i våran nyinköpta stuga.






Maj:

Vi hade en supermysig tjejkväll hemma hos Ellen med temat gult.



Jag for till stan för att köpa min skolavslutningsklänning och skor.

Jag och Isabelle hade en mycket trevlig helg ute vid havet!



Nu hade det mesta slagit ut och blivit sådär härligt grönt.

Man fick börja använda sina fina sommarklänningar.

Jag och Ellen hade picknick i gräset och åt glass.






Resten kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, vilket fint år vi haft tillsammans! tack för allt Emmi <3 du e finast (L)

2010-12-20 @ 22:59:15
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0