juni - december

Här kommer del 2 av årsresummén, alltså sista delen.



Juni:

Vi fick äntligen vårat efterlängtade sommarlov, vilket kändes fantastiskt!



På midsommar så följde Ellen med till min stuga och vi hade ett par superfina dagar där.





När fina Elise fyllde år hade vi en trevlig tjejkväll med sjömanstema.

Jag och Ellen njöt av sommarlovet och hade så himla fina kvällar då vi var uppe tills morgonsolen kom fram.




Juli:


Jag fyllde 14.

Jag tillbringade en hel del tid i våran stuga som skulle renoveras.

Jag och Ellen var på ridläger en vecka.

Vi hade många fotograferingar, blandannat i studion.

Jag och Isabelle var i stugan och bodde i husvagnen i en vecka, den veckan var underbar!

Ennu mera tid i vår stuga...





Augusti:


Jag gick från brunett till blondin.

Och njöt av dom sista sommarlovsdagarna.

Jag köpte min Canon 50D.

Jag och Ellen hade några fina picknickar i solen.

och några hemmakvällar med film och godis.

Man tog det sista doppet för sommaren.

Så började skolan.

På stugsistan for jag och Isabelle upp till min stuga och hade en fin helg där.

Då blev det mycket skräckfilmer!




September:

Nu fick man börja köpa på sig höstkläder.

Jag, Ellen och Elise hade en höstfotografering i löven.

Vi hade en mysig tjejkväll hemma hos mig.



Jag och Ellen gick och såg den underbara filmen I rymden finns inga känslor.

Det var ett himla trevligt Cocktail-party hos Ellen.





Oktober:


Innan höstlovet flög jag ner till Stockholm över en helg.

Det var underbart kan jag lova!

När jag kom hem började vi göra om mitt rum.

Jag var på Modell för en dag.

Nu kom den första snön och marken började sakta täckas av ett vitt lager av snö.

Så det blev att vara inne och mysa med kissen.





November:


Jag blekte utväxten och mitt hår blev genast ljusare.

Jag och Isabelle hade några härliga dagar tillsammans.

Och det blev riktigt kallt ute, nu var det vinter på riktigt!

Så man var för det mesta inne i värmen.





December:


Vi hade en fin tjejkväll hos Ellen med temat franskt.



Vi gick äntligen på jullov!

Man fick klä granen.

Och tillslut så blev det julafton!

Vilket var väldigt trevligt och mysigt.




Ett väldigt fint år har det varit, så nu är det bara att vänta in år 2011!





Kommentarer
Postat av: R

vilken fin klänning på första bilden!

2010-12-27 @ 17:33:04
URL: http://frangesmarron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0