Fulländad helg!

Ojojoj!
Den här helgen har varit så trevlig! Jag tog med mig min dator till hotellet för det stod att det var fri internet uppkoppling, men icket! Så ni får ursäkta min uppdateringen.. Men nu är jag hemma. Vi har alltså varit till Piteå med mina tremeningar på Pitehavsbad och badade hela fredagen, sedan på kvällen åt vi lyxmiddag i restaurangen med underhållning. Idag for vi hem men har badat på morgonen också. En mycket trevlig helg kan jag lova!

Piteå välkomnade oss med fint väder

Finklädd innan middagen

Gud så fint det var där! Mycket god mat: starter, förrätt, varmrätt, efterrätt



Underhållning med humor, sång, dans och faktiskt lite nakenchock också!

Michael Jackson medley




Helt underbart har det varit ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0