Bad, mjöl och chatroulette.

Hej. Ni får ursäkta att jag inte bloggade igår, och tyvär kommer jag inte blogga så mycket i veckan heller, jag är nämligen i stugan med fina Isabelle. Så i veckan blir det somsagt inte så mycket bloggning, men så blir det ju på sommaren! Igår badade jag och Isabelle nästan hela eftermiddagen, vi åt god mat, låg uppe sent vid chatroulette och smsade med fina Emil. Trevligt! Idag ska vi kanske till stan för lite shopping inför våra kommande fotograferingar. Igår testade vi det här med att ha mjöl i håret så att håret blir ljusare, det blev lite komiskt!


När vi kom till stugan fick jag en jättefin present av Isabelle!

I den fina påsen låg det lite vad som helst, allt från shower gel till goda jordgubbskakor.

Mums!

Det var perfekt badväder.

Sen kanske ni vill ha en bild på håret, fast bara en lite titt! Resten får ni se när bilderna är klara.



Ha en fin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0