Café och födelsedagsfirande.

Hej. Idag har det varit födelsedagsfirande här i stugan, morfar fyllde år!
Till lunch for vi till ett Café och åt deras berömda räkmackor som är gigantiska, jag nöjde mig med en ost och skink macka.
När vi kom hem blev det grillat sen till middag och jorgubbar, chokladtårta och glass till efterrätt.
Även fast vädret varit trist så har det varit en mycket fin och trevlig dag.


Lunch när vädret var lite bättre.

En liten gullig loppisbutik som det fanns mycket söta grejjer i.



När vi kom hem började vi att grilla.

Och tände lite ljus och gjorde mysigt.

Sedan vart det middag.

Och chokladtårta till efterrätt.

jordgubbar..

och glass!

En riktigt mysig kväll. Tack.



Nu bär det iväg hemmåt, jag bor hemma hos fina Ellen i några dagar. Vi ses!



Kommentarer
Postat av: Ellen

Finfin dag det såg ut att vara! Hälsa lilla morfar grattis så mycket från mig! Ja, det kommer att bli kanon när du bor hos lilla mig :) <3

2010-07-26 @ 20:02:19
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0