En helt fantastisk vecka.

Hej! Nu är jag hemma från en fantastisk vecka på ridläger. Veckan har varit underbart rolig, härlig och helt fantastisk. Jag har lärt känna många nya fina människor som har fått mig att skratta en hel del! Mysiga och fartfyllda uteritter och lärorika ridlektioner på banan. Sista kvällen igår med gänget tillbringades framför brasan i skogen, vilket var mycket mysigt. Idag har det varit avslutningstävling som bestod av en liten hopptävling, det gick väldigt bra det också och jag vill tacka alla fina människor för att dom gjorde det till en helt fantastisk vecka, tusen tack!


Fina Prinsen och jag!









Älskar dig.



Kommentarer
Postat av: sofia- my life in words.

nu har du chansen att anmäla dig till "veckans blogg" hos mig! du kan antingen anmäla dig själv eller en kompis/en blogg du gillar. vill du ha chansen att bli vinnaren? anmäl dig då! ha det bra! :)

2010-07-10 @ 18:17:19
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Äh ni missade inget särskilt!

Visst, han var totalt awesome som han alltid är live, men publiken var stel och trist...

Men baserat på det här inlägget antar jag att ni inte hade det fy skam på lägret? haha.

2010-07-10 @ 20:55:33
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0