En målardag.

Hej. Idag har jag nästan målat hela dagen! Hela stugan ska nämligen målas om, fast samma röda färg som alltid. Men nu hann jag ta en liten paus med musik och lite fika.
Ikväll kanske det blir bastu och bad, fast vattnet är ganska så kallt! Ha en fin dag.

Hugo och Lisa fick övernatta i min stuga.

Det tyckte dom var mysigt.

Så på morgonen när jag vaknade, låg Hugo i fönstret och sov.

Sen gick jag och kände lite på det kalla vattnet.

Senare blev det dags att börja måla!



Med en liten fika paus..



Och idag är det än fint väder, härligt.



Puss.




Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; jadå, mycket fint :)



+ Fin klänning i inlägget under!



Och.. saknar dig,redan :)

2010-07-19 @ 18:23:05
URL: http://annaisabelllenygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0