En trevlig vecka.

Hej och godkväll. Nu är jag hemma igen efter en trevlig vecka med fina Isabelle. Vi har haft jättetrevlig! Och jag hoppas på att få göra om det igen så snart som möjligt, Älskar dig.
Nu har jag flyttat till mormor över helgen och ska senare fortsätta iväg upp till stugan och vara där cirka en vecka eller mer, sen hoppas vi på att fina Ellen vill komma upp nån vecka också. Så det blir inte så mycket bloggning den närmsta tiden, för jag kanske inte alltid har internet. Men jag gör så gott jag kan!






Ha en fin kväll.


Kommentarer
Postat av: Miranda M.

HEJ! (: ta en titt på min blogg kanske och rösta på min sko här;

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=Tcs1MwxvC4STh74MXwWZaFsnF2fFvRXCuD151oq1h7JC3BPQvlpL#shoeGallery



(alla som ger 5 stjärnor får en länk på min blogg)

/puss

2010-07-17 @ 12:28:01
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0