Hipp, hipp hurra!

Godmorgon. Ja, idag är det inte vilken dag som helst utan min födelsedag! Imorse fick jag gott fika på sängen och en massa paket. Så nu blir det att börja göra min födelsedagstårta, sedan ikväll blir det tacobufé för dom gäster som kommer då. Jag hann inte blogga något igårkväll, så här kommer lite bilder!


Vädret var på topp, så efter att jag packat upp efter veckan så gick jag ut och plockade fina pionbuketter.

Mamma hade varit och köpt fina dekorationer till tårtan.




Sedan blev det grillning i det finfina vädret.

Gott.

Medans vi åt låg trötta Hugo och myste i hängmattan.

Sedan till imorse då, väckning på sängen med frukost.

Jag fick äntligen mina fina kläder från Bubbleroom!

Jag blev både nöjd och glad.

Och tänka sig så snälla dom på Bubbleroom är! Jag fick lite produkter från Make up store helt gratis.



Och äntligen fick jag min fina väska som jag önskat mig, och i den låg det små gulliga paket.

Som tillexempel det fina halsbandet jag länge velat ha men inte hittat.

Och hårkontroll!

Och min absolut käraste vän, Björn axéns hår serum!

En kortläsare som gör att jag nu kan lägga upp bilder även när jag är i stugan.


Och lite grejer till, tusen tack!





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis!(:

Hoppas du har det bra,vi syns ju imorgon också;D



Vi måste höras ikväll,kram(:



2010-07-11 @ 18:23:42
URL: http://annaisabelllenygren.blogg.se/
Postat av: Safira sheikh

Fin blogg



Http://smekizz.blogg.se

2010-07-11 @ 20:52:30
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0