Torsdag.

Hej och godmorgon. Igår var jag i stan hela dagen, vädret var lite trist på förmiddagen, men det sprack sedan upp och blev väldigt varmt.  
Jag var också iväg en sväng till ett litet mysigt stall inte så långt bort, red en liten sväng och sedan kom jag hem för att bråka lite med min dator! Det blev tillslut till att fixa hit ett datageni som kunde ta bort elva virus som höll på att förstöra datorn, mina milijoner bilder höll på att försvinna. Detta satt vi med i minst fem timmar!
Så ni kanske förstår varför jag inte hann blogga något.



Lite av vad jag köpte i stan.





Ha en fin dag!



Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vilket fint linne! I lööööv rosmönster! :D

2010-07-23 @ 22:40:23
URL: http://majaemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0