Cheesecake och en katt i barnvagn.

Hej. Jag har glömt bort att berätta om min härliga torsdag! På morgonen rörde jag ihop i supergod Cheesecake, gick upp på vindan och letade fram en massa grejjer till stugan, så som överkast, kuddar, filtar med mera. Det är så roligt med inredning! Då hittade vi också en gammal barnvagn från när jag bara var ett år gammal och var på en resa till Turkiet. Barnvagnen låg till och med fortfarande inpacketerad i en SASpåse. Hugo älskade den, så jag skjussade han några varv runt huset medans han sov där i. Huvva så roligt det borde sett ut..


Fint väder var det ju också. Det tackar vi för.

Inte svårt alls! Går på max femton minuter.

Medans Cheesecaken var i frysen hackade jag upp lite grönsaker till Tacos.



Och stekte köttfärs.

Efter middagen blev det min goda efterrätt.



Himmel så god!

Sedan blev de en väldigt lugn kväll...





Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0