skolavslutningen.

Hejsan. Nu sitter jag här hemma hos fina Ellen. Det var nämligen tänkt att jag skulle hämta lite bilder, men det var ju lika bra att sova här också! Dagen har varit jättefin. Skolavslutningen var jättetrevlig och alla var så himlans fina. Efteråt for vi som sagt hem till Ellen och tog finfina bilder i trädgården nu när man är så fin. Sedan satt vi och solade och åt lakrits och jordgubbar, mums!


Såhär såg jag ut med min nya klänning från Bikbok.







till kyrkan bar det av!

Efter lite tal och sång så fick vi äntligen gå på sommarlov.

fina flickor.

Elise var söt som socker.





Ellen lika tjusig som alltid.



Efteråt, gick vi till vårat klassrum och kramade hejdå.

Sen bjöds det på glass.

Gott.

Olivia, Linnea och Elvira var urtjusiga!

Vi vinkade hejdå till niorna.

Sen började jag och Ellen gå hem till henne.

Där fick vi fira med gott fika.

mums!

Ellen var så fin, så fin.

Fina.

Vi gick in till lilla Chewie som får lov att vara inne med tratt runt huvudet. Stackarn.

Sedan cyklade vi ner och köpte lite godis. Satte oss på en filt och hade det bra.









En underbar dag alltså! bra start på denna härliga sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0