En förtrollad kväll

Hejsan. Nu har jag och Elli kommit hem från Elise. Det har varit en mycket trevlig kväll med mycket skratt och vi alla var så fina utklädda! God mat bjöds vi på också, såg en bra film och bara pratade till halv fem på morgonen. kvällen var som förtrollad...

Snövit och Belle redo för fest!



Elli var tjusig som Snövit.





Elise var förtrollad till törnrosa, tjusig hon med.

vi blev bjuden på en mycket god meny och fin och kunglig dukning.

Mycket gott var det.

Efterrätten är serverad. mycket god!

vi skålade mycket.

Sedan bar det av vidare till badrummet där vi fixade lite snygg manikyr.

Min finfina frisyr som Elli hjälpt mig med.



min fina klänning var på.







resultatet blev mycket snyggt!


tack för en härlig kväll som var värd guld! älskar er






Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack själv flickor <3

2010-03-14 @ 11:51:48
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0