Fantastisk helg.

Hej! Det känns som om det var en evighet sedan.
Nu är jag hemma efter en helg med Belli. Kul har det allt varit! På fredagen så hade vi en liten spakväll i deras bubbelbad med ansiktsmask, ljus, drink och en massa badskum kan jag lova! Igår var vi somsagt i stan och såg Remember me på bio. Vi hann med lite shopping också, när vi kom hem var vi trötta och tog ett varmt fotbad och såg på film. En mycket trevlig helg har det varit, jag avslutar den med att ta en promenad med min Elli som har varit så, så duktig att tagit hand om stalljouren själv denna helg, En hjältinna!


Nu när påsken är här så är påskliljorna alltid fina!

Det bästa med att komma hem är ju egentligen att få kolla favoritbloggarna.

Lisa blev så glad när jag kom hem.

Hugo kunde man ju inte heller låta bli att pussa på!

Undrar hur mycket godis vi ätit i helgen? Härdan efter går jag nog på frukt och grönt.

Filmen var såklart jättebra.





Tack för helgen Belli ♥






Kommentarer
Postat av: Ellen

Oh tack, allt för dig älskling <3 Puss.

2010-03-28 @ 18:08:21
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/
Postat av: AnnaIsabelleNygren

Tack för en super bra helg!

Ja,om godiset håller jag nog med.

Ueww..Haha mycket vart det^^<3

2010-03-28 @ 18:12:44
URL: http://annaisabelllenygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0