Stockholm dag 2 & 3.

Eftersom det inte blev så himla mycket bilder i lördags och söndagen var bara en halv dag, så blir det både dag 1 och dag 2 i ett inlägg. Så här kommer dag 1 och dag 2 i Stockholm:


På lördagsmorgon var det dags för frukost, och hotellfrukost är nog bland det bästa!

Efter frukosten gick vi tillbaka till hotellrummet och bytte om.

Sedan traskade vi iväg mot gamla stan!

Vi gick blandannat till Ben & Jerry's glassbaren, men den hade inte öppnat än.

Vi gick och vi gick och vi gick.

Sedan stannade vi för en liten lunchpaous på det populära Sthlm Kaffe med mjölk. Där åt vi en toast med grillad halloumi, oj så gott!

Sen blev klockan ganska så mycket och vi började på att gå hem igen.

Dagens middag bestod av en Spansk restaurang, det fick bli Tapas! Jag beställde en liten tallrik med Grillade tigerräkor, oxfilé och friterad potatis. Det var så himla gott! Tyvär tog jag inga bilder därifrån.

När vi kom hem sent på kvällen blev det lite hårinpackning och färgning av ögonfransar.

Nästa dag, söndag. Sista dagen i fina huvudstaden.

Jag hade på mig min nya tröja från Vero moda.

Vi gick ner till Sergelstorg, Plattan för att gå i lite affärer innan vi skulle dra oss mot flygplatsen.

Det hade regnat den natten.

Jag köpte mig ett par glasögon.

Ja, tiden rann iväg och det blev dags att flyga hemmåt igen.



Och med den här bilden avslutar jag denna resa med ett tack!











Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Caférna i Gamla Stan är löjligt dyra! Samma sak med Ben & Jerry-ståndet där (vilket är synd, för vi studenter borde ju också få vara där kan man tycka)

2010-11-02 @ 22:37:37
URL: http://decipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0