tre toppendagar.

Hej. Jag kom hem ganska så sent igårkväll från Isabelle. Idag höll jag nästan på att göra nåt som jag inte orkar gå in på. Men det har verkligen varit tre toppendagar! I tisdags så hade vi filmmarathon till sent på kvällen då vi såg Knowing, Orphan och Saw VI. Bra filmer var det minsann. När vi senare på onsdagen gick på stan hela dagen i övik så blev det inte så mycket shopping för min del, men Isabelle köpte hårfärg, så senare på kvällen så färgade vi hennes hår från blondt till brunt! Det blev väldigt bra det. Senare så såg vi filmen 8 mile med Eminem som har huvudrollen. Den var också jättebra! Så väldigt fina dagar med fina Isabelle. Älskar dig ♥






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0