makeoverstudio.

Hej. Herregud en sån kul dag jag har haft idag! Så nu är jag på toppenhumör. Det började med att vi gick lite på stan och jag kom faktiskt hem med tre plagg, blandannat ett par jeans som jag inte haft på mer än ett år. Sedan när klockan började närma sig 12 gick vi vidare till Makeover studio - modell för en dag. Och det var verkligen jätte, jättekul! Att först få bli sminkad av jätteduktiga stylister, sedan vidare till ett annat rum och bli fotograferad av en jätteduktig och trevlig fotograf som hjälpe och kom med tips. Sedan sitta och välja ut vilka bilder man ville ha, för att sedan gå vidare och redigera dom och bränna ut dom. Allt detta tog cirka 2½ timme!







En av bilderna fick man utskriven på plats, resten har jag nu på datorn. Så dom lär dyka upp på bloggen.





Tack, tack, tack!





Kommentarer
Postat av: sofie

har du gjort en skiva? :))

2010-10-17 @ 11:08:37
URL: http://superellenosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0