Cocktail-partyt.

Hej. Här kommer lite bilder från lördagens trevliga cocktail-party som jag inte hann lägga upp! En väldigt trevlig kväll var det somsagt, titta själva!


Såhär såg jag ut, med klänning och lockar i håret.

Jag hade på mig min nya ring som är ett gammalt fynd.

Ellen var så här fin.

Med sitt superfina halsband på.

Vi fick en väldigt god välkommstdrink.

Och lite tilltugg.

Och så här tjusiga var alla, i sina fina cocktailklänningar och klackar.

Alla hade så himla fina håruppsättningar också.



Sedan blev det dags för middag.

Bordet var dukat med fina servetter och blommor.

fint.

Till förrätten då, mycket god kan jag lova.

Varmrätten bestod av skaldjurssoppa. Mums!



Sist men inte minst, efterrätten. Supergod den också!

Alltså en mycket fin och trevlig kväll. Tack så himla mycket ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0