Gårdagens shopping.

Godmorgon. En fin söndag med solsken väntar idag. Just nu sitter jag och lyssnar på lite fin musik, snart ska jag bada kissen och lite senare så blir det att umgås med fina Ellen. Det blir nog jättebra det! Det blir nog också en härlig promenad senare ikväll.
Men nu ska ni få bilder på vad jag köpte igår som jag sa.



För det första lite basikgrejer som jag var i behov av. En halsduk från Åhléns och en kofta och en tröja från h&m.



Sen en fin tröja som jag spanat in länge nu på h&m fick det bli, samt ett nytt prickigt paraply från h&m. Kan behövas nu när det regnar så himla mycket! Sen fick det bli en ny rouge från Kicks.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0