Stan, bio och en massa skratt.

Hej och godkväll. Idag fick det bli ett litet sent inlägg eftersom vi kom hem lite sent från bion också. Jag och Ellen var alltså och såg i Rymden finns inga känslor, och herregud så bra film! Både jag och Ellen älskade den. Så den rekomenderas varmt.
Det jag köpte i stan kanske jag lägger upp bilder på imorgon!



Påväg i bilen.

fina ellen var lika fin som alltid.

efter att vi hade hämtat ut biljetterna var det lite tid över, så vi gick till parken och satt där och pratade en stund.

Såhär såg jag ut.

Och ellen såg ut såhär.

Med sina tjusiga leggings med hjärtan på.

Kallt men väldigt soligt och fint.

Sedan började bion.

Lite gott godis hade vi också.

Ja, somsagt så var filmen absolut kanonbra. Se den!








Kommentarer
Postat av: Ellen

det var faktiskt strumpbyxor jag hade på mig och inte leggings om jag ska vara petig ;] men ja, åh så bra den var <3

2010-09-25 @ 22:41:22
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0