Tjejkvällen.

Hej. Nu tänkte jag berätta och vis lite bilder från i förrgår då tjejkvällen med Ellen och Elise var.
Det var en fantastiskt fin kväll som det alltid är med de fina tjejerna. Vi åt en god trerättermiddag, bastade, cyklade i bara bikini mitt i natten, såg på film, skrattade och hade det mycket trevligt. Här får ni lite bilder!



Så här såg vi ut den kvällen:





När alla var på sin plats så var det dags för fördrinken.

Och vi kikade lite på mitt bildspel jag gjort på min digitala fotoram.



Vi var glada.

och såhär såg kvällens dukning ut.

Med ljusslinga på bordet

och prickiga servetter.

Förrätten bestod av skinkcrystader.

Ellen och Elise gav sig på att försöka äta upp limen i fördrinken, surt!



Sedan var dte dags för varmrätten, grillspett med potatiskroketter.

Jag hade gjort en fin spellista inför kvällen.

Efter maten blev det dags för bastu.

Så vi bytte om till bikini, åt lite colaferrari och drack lite cider.



Efter bastun blev det sedan dags för att bädda ner sig i vardagsrummet där vi skulle se på film.

dricka läsk.

och äta kvällens efterrätt, som bestod av kladdkaka, ben & jerry's, chokladmousse och bär.

vi åt godis och såg på filmen The invasion.

Hugo tyckte det var spännande det vi gjorde.

Jag fick en försenad födelsedags present av fina Elise. Det var ett paket med lite allt möjligt i. Tack ♥ Lisa tog hand om paperett.

Vi var uppe till halv 5, och skrattade och pratade om allt möjligt.

Sedan på morgonen låg lisa och sov med oss.

När vi vaknat till där vid halv 12, kollade vi våra favoritbloggar och åt lite chips.

Sedan drog vi vidare in i badrummet och gjorde iordning lite ansiktsmask och ögonfransfärg.

Ellen fick en god ansiktsmask med lukt av kola och cocos. Mmmm!

Och gurkor för ögonen såklart.

Jag färgade Elises blonda ögonfransar, så dom blev bruna.

Där låg mina fina flickor och fick lyssna på lite musim i väntan på att det skulle bli klart.

Sen, innan Ellen och Elise skulle fara hem tände vi lite tomtebloss som avslut på det härliga dygnet!








Tack för en fin kväll tjejer, ni är värd guld! ♥








Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det är jag om ska tacka! Tack för allt Emeli. Älskar dig, o Elisefise så oändligt mycket <3

2010-09-19 @ 19:01:50
Postat av: Ellen

Det var jag som skrev kanske du förstår ^^<3

2010-09-19 @ 19:02:25
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0