Trevlig dag med dött batteri.

Hej. Nu är jag hemma efter en trevlig dag. Den började med att jag for iväg till stan med fina Ellen, vädret var kanon och supervarmt faktiskt! Jag hittade de grejer jag var ute efter, plus lite till också. Vi köpte lite lunch och satte oss på torget i solen, mysigt.
Sedan så drog jag vidare och ut till stugan, firade farmor som hade fyllt år med god mat och tårta. Men, alltid ska det ju hända något! Batteriet i kameran tog slut.. Så det blev inte så mycket bilder som jag hoppats på, men lite får ni.


Det var otroligt varmt.

Och Fanny var lika söt som alltid.

Jag satt för det mesta och solade och lyssnade på fin musik.

Posade lite i spegeln.





Sen.. dog den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0