Emelie's bilder.

Nu ni! Jag tänkte berätta att jag har skaffat mig en helt ny blogg. Jag kände att jag behövde en omstart på det hela. Designen är inte helt färdig än och det kommer tillkomma lite fler saker. Men den är iallafall redo att börja bloggas från! Så om ni gillat min blogg och mina bilder, så tycker jag att ni ska ta och hoppa över till Emelie's bilder. Det kommer bli mer bilder och lite färre detaljer framöver.
Och med det här inlägget skrivet, så har jag skrivit klart på denna blogg. Tack för dom här fina nästan tre åren!

Kommentarer
Postat av: Alex

det är fan så man vill gråta..

2011-12-19 @ 18:12:57
URL: http://queenjaneapproximately.blogg.se/
Postat av: resume writer

This is very beautiful song onthis video. I'll advise to watch it to my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0