borta i några dagar.

Hej. Igårkväll så hade jag, Ellen och Elise en liten mysig tjejkväll med filmen Rallybrudar, Beck, spelade spelet Med andra ord, skrattade och bara babblade på som vanligt. Det var väldigt mysigt. Men det blev inte så lång sovmorgon idag, för jag skulle hem och packa. Snart så far jag nämligen iväg till fina Isabelle och ska vara med henne i några dagar, så det blir väldigt bra det. Men jag kommer inte kunna blogga mågot, så jag får ta en liten paus och återkomma i slutet av veckan. Men tills dess så får ni ha en mycket bra vecka, det ska jag ha!





hejdå sålänge.








Kommentarer
Postat av: Blog of the year 2010

Hej,



Nu går det att rösta på din blogg i "Blog of the Year 2010" på Facebook.



Lycka till!

2011-01-02 @ 22:22:51
URL: http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0