GOTT NYTT ÅR!

Hej! Jag hann inte blogga något igår eftersom jag hade fullt upp med att fixa inför kvällen. Och vi hade det bara mysigt kan jag lova! Med mycket prat, skratt, god mat och fyrverkerier. Men tyvär så var jag inte speciellt aktiv med kameran igårkväll, så det blev inte så mycket bilder som jag kanske trodde. Jag såg iallafall ut såhär:


Med en gamal, gamal klänning som för en vecka sedan var alldeldes för stor! Men min snälla mormor sydde upp den.

Ni kommer få en större titt på den senare!














Så nu önskar jag er alla ett gott nytt år!





Kommentarer
Postat av: issa

gott nytt år :D

2011-01-01 @ 13:50:46
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0