When everyone gives everything.

Hej. Ja helgen har varit jättefin. Vi kom fram sent på tordagskväll och hann därför inte göra så mycket annat än att bara packa upp lite. På fredagen så for jag in till stan en sväng och det blev lite shopping, som jag visade förut. På kvällen så for vi och hämtade upp Isabelle på busstationen och for sedan hem och åt grillat och firade pappa som fyllde år. Resten av helgen hade jag och Isabelle det mycket trevligt och blandannat bastade, badade i havet och i badtunna, såg film, solade, for till stan och låg och pratade tills mitt i natten. En mycket fin helg, här kommer lite bilder!









































Kommentarer
Postat av: Anonym

EMELIE! SE UPP FÖR BLODIGELN!

2011-06-07 @ 17:01:58
Postat av: I

Nejmen, någon var visst före mig med den kommentaren..

2011-06-07 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0