Lista.

Namn: Emelie.
Piercingar? Tre i öronen.
Tatueringar? Näpp.
Skostorlek? 37.
Hårfärg? Blond för tillfället. Men om man ska gå på det riktiga så är det mörkbrunt.
Fräknar? Inga alls.
Kär? Kanske, kanske inte.
Är du kittlig? Väldigt kittlig, ja.
Senaste filmen du köpte? Oj, har inte köpt någon film på hur länge som helst.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Mer än gärna!
Vilket schampo använder du? L'anzas (detta).
Gillar du berg- och dalbanor? Jadå.
Vad ser du om du tittar till höger? Min lilla katt. Lisa.
Senaste filmen du hyrde? Måste ha varit någon i somras. Hur många lingon finns det i världen, tror jag.
Favoritplagg? Hm. Kan nog vara min blåa kavaj med guldknappar.
Senaste personen du fick sms av? Isabelle.
Har du mer skor än kläder? Nej, nej! Väldigt dålig på att köpa skor måste jag påstå.
Favoritfärg på kläder? Marinblått är alltid en favorit.
Vad gjorde du för en timme sedan? Var nog påväg hem från skolan, i spöregn.
Vad har du på dig just nu? Stickat och jeans.



Listan kommer från Sandra.





Kommentarer
Postat av: Ellabella

listooor <3<3<3<3

2011-09-14 @ 16:59:15
URL: http://ellenkaramelllen.blogg.se/
Postat av: a'photography (y

hej, jag har haft en tre dagars bloggpaus nu, orkar inte svara på alla hundra kommentarer. Så gör det snabbt och enkelt för mig.



har du haft en bra dag?

2011-09-14 @ 19:52:38
URL: http://amandape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0